فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به تشکیل هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: در خرمشهر گام اول انتخابات در شورای شهر را برداشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تشکیل هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در خرمشهر گفت: این هیات ها برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در شهرستان خرمشهر تشکیل و تایید شده است.

او با اشاره به آمار کلی ثبت نام ها افزود: ۱۷۸ نفر موفق به ثبت نام در ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر در خرمشهر و مینوشهر شدند که ۱۱۴ نفر در فرمانداری ثبت نام کردند و بقیه بصورت غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دادند و همچنین از بین این آمار  ۸۹ درصد اقا و ۱۱ درصد خانم هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر ثبت نام در این دوره را با افزایشی بی سابقه نسبت به دوره های قبل هم عنوان کرد.

او همچنین به تفکیک مشاغل افراد ثبت نام کننده اشاره کرد و گفت: از بین این آمار،  ۲۷ نفر فرهنگی، ۱ نفر کشاورز، ۳ نفر استاد دانشگاه، ۲ نفر بیکار، ۶۱ کارمند، ۴۵ آزاد، ۳ نفر روحانی، و بقیه آمار در گروه سایر مشاغل هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر میزان تحصیلات داوطلبان را نسبت به دوره های گذشته خوب برشمرد و گفت: دیپلم ۴ نفر، فوق دیپلم، ۷ نفر، لیسانس ۱۱۹، فوق لیسانس ۴۳ و دکتری ۲ نفر و حوزوی ۴ نفر.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.