خبرگزاری سانای سوریه از به شهادت رسیدن شماری از نظامیان سوری در پی حمله‌ای تروریستی در حومه غربی درعا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از به شهادت رسیدن شماری از نظامیان سوری در پی حمله‌ای تروریستی به اتوبوس این افراد در حومه غربی درعا خبر داد.

همچنین برخی از رسانه‌های سوریه اعلام کردند در پی ایجاد کمینی که از سوی عناصر مخالف سوری در نزدیکی شهرک «مزیریب» در غرب درعا ایجاد شده بود، دست کم ۲۳ نفر از نیرو‌های دولتی سوریه امروز سه شنبه به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارشها، «گروه احرار حوران» اعلام کردند اعضای لشکر چهارم ارتش سوریه تلاش داشتند تا در حومه شهرک مزیریب پیشروی کنند؛ جایی که درگیری‌های شدیدی با مخالفان سوری برقرار بود؛ اما این افراد در کمین افتادند که در نتیجه آن دست کم ۲۳ نفر از آن‌ها طبق برآورد‌های اولیه جان خود را از دست دادند.

این در حالی است که خبرگزاری سانای سوریه به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس درعا اعلام کرده بود در این حمله اتوبوس نظامیان در میان شهرک‌های مزیریب و الیادوده در حومه غربی درعا هدف گرفته شد که در نتیجه آن، شماری شهید و شماری دیگر زخمی شدند که با خودرو‌های امداد به بیمارستان ملی درعا برای دریافت امداد‌های اضطراری و نیز درمان مناسب منتقل شدند.

این در حالی است ساکنان شهر درعا از شنیدن صدای خودرو‌های امداد پس از درگیری‌ها خبر دادند؛ به طوری که افراد جان باخته و زخمی از لشکر چهارم به بیمارستان ملی درعا منتقل شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی از حضور شدید نیرو‌های امنیتی و بسته بشدن بسیاری از ایست بازرسی‌های نظامی در حومه غربی درعا خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار