مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از آمادگی ۶۳ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط کنونی، اولویت اصلی شرکت توزیع برق استان اردبیل است.

او افزود: بیش از ۱۵۲ نفر از کارکنان این شرکت در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته انجام وظیفه خواهند کرد و تأمین برق پایدار در سطح استان را بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به روش‌های دریافت خدمات غیرحضوری اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکان برق می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت به آدرس www.aped.ir، اپلیکیشن «برق من» و یا تماس تلفنی با مرکز اتفاقات برق (۱۲۱) دریافت کرده و نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

قدیمی بیان کرد: با توجه به اینکه تأمین برق پایدار منوط به پرداخت هزینه‌های برق مصرفی است از عموم مشترکان گرامی تقاضا می‌شود نسبت به پرداخت به موقع قبض برق خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.