هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقال خود به نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردین رابط، هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقال خود به تیم نفت مسجد سلیمان گفت: برای پیگیری کار‌های انتقالم به نفت مسجد سلیمان به باشگاه استقلال مراجعه کردم. یک نیم فصل به نفت مسجد سلیمان می‌روم و امیدوارم بازی‌های خوبی در آنجا به نمایش بگذارم تا با قدرت به استقلال بازگردم.

رابط در خصوص حاشیه‌های مطرح شده در مورد او در دربی امید‌ها عنوان کرد: قرار نبود در دربی امید‌ها حضور داشته باشم، اما خودم خواستم در آن دیدار حاضر باشم و گلزنی کنم، اما به علت عملکردم ناراحت شدم و شیشه را شکستم. البته بابت این کار عذرخواهی کردم، اما نظر کادر فنی نسبت به من عوض شد. می‌خواستم به صورت قطعی جدا شوم، اما باشگاه این اجازه را نداد. به بازیکنان جوان توصیه می‌کنم که درگیر حواشی نشوند، چون می‌تواند بازیکنان را نابود کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص تاثیر تغییر کادر فنی این تیم در جدایی از جمع آبی پوشان گفت: جدایی من ارتباطی با تغییر کادر فنی ندارد. برای فکری و کادر او احترام قائل هستم، اما در ابتدای فصل مقصد من نفت مسجد سلیمان بود، اما با نظر فکری ماندم. این حواشی به من آسیب زد و من پشیمان شدم. در فصل قبل با مجیدی کار و بازی کردم، اما در حال حاضر شرایط استقلال به شکلی است که به بازیکنان جوان کمتر بازی می‌رسد و اگر این بازیکنان به طور قرضی جدا شوند تا بازی کنند بهتر است. به هواداران قول می‌دهم به استقلال بر می‌گردم و با قدرت برای این تیم بازی خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار