مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص فقدان جذابیت در نقل و انتقالات باشگاه‌ها عنوان کرد: در حال حاضر فوتبال ما جذابیت زیادی ندارد که نقل و انتقالات آن جذابیت داشته باشد. در زمانی مردم اخبار و گزارش‌های فوتبال را پیگیری می‌کردند. در سال ۹۰ که من مدیرعامل استقلال بودم باید برای هزینه‌های باشگاه قرض می‌کردیم، در عین حال بازیکنان هم بسیار با معرفت بودند و به پیراهن استقلال تعصب داشتند؛ برای مثال آرش برهانی برای استقلال از قید ۴۰۰ میلیون تومان گذشت. من در اردو‌ها با بازیکنان تیم شوخی می‌کردم، اما آن‌ها هیچ گاه از چارچوب ادب و احترام خارج نمی‌شدند. در میز مدیریت همگی از بزرگان و عاشقان استقلال بودند، اما امروز آن روحیه عاشقانه گرفته شده و باید کمک کرد که این روحیه به فوتبال ما باز گردد.

نباید کرامت انسانی را در کری خوانی زیر پا بگذاریم

فتح الله زاده در خصوص کری خوانی مدیران سرخابی‌ها اظهار داشت: می‌توان کری فوتبالی خواند، اما نباید یک دیگر را نیش بزنیم. یک باشگاه خصوصی می‌تواند امکانات و هزینه‌هایی که انجام داده است را به رخ بکشد، اما مدیر باشگاهی که از امکانات و بودجه دولتی استفاده می‌کند نباید کری بخواند. نباید در کری خوانی کرامت انسانی را زیر پا گذاشت.

نقشی در افزایش قیمت بازیکنان نداشته ام

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: نقشی در گران کردن قیمت بازیکنان نداشته ام، اما حتی اگر نقشی داشتم به آن افتخار می‌کردم، زیرا افزایش گردش مالی کار درستی است. زمانی که هاشمی نسب را گرفتم فشار زیادی به مدیریت پرسپولیس وارد شد و آن‌ها تنها راهی که برای توجیه داشتند این بود که بگویند هاشمی نسب را با مبلغ بالایی جذب کردیم، اما بعد‌ها مشخص شد که برای ۳ سال ۹۹ میلیون تومان به او دادیم. البته در آن زمان مبلغ زیادی بود، اما پذیرفتم، چون او ارزش این پول را داشت. بازیکن با بازیکن فرق می‌کند برای مثال نکونام در حالی که از قطر پیشنهاد ۶ میلیارد تومانی داشت با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به استقلال آمد در شرایطی که در همان زمان از پرسپولیس پیشنهاد بیشتر داشت.

علی کریمی را جذب کرده بودیم

فتح الله زاده در خصوص بازیکنان جذب شده در زمان مدیریت او گفت: خسرو حیدری در مذاکرات من را اذیت کرد، به طوری که جلسه ما با او از ساعت ۷ بعد از ظهر آغاز و تا ۶ صبح روز بعد به طول انجامید. علی کریمی جذب استقلال شد، اما در دیدار فوتسال به ما گل زد و باعث عصبانیت هوادارنمان شد و همین باعث شد که او را از دست بدهیم. خیلی دوست داشتم که علی کریمی به استقلال بیاید، اما نشد.‌

فتح الله زاده در خصوص اظهارات مطرح شده در مورد استقلالی بودن دایی عنوان کرد: من نگفتم علی دایی استقلالی است بلکه گفتم می‌شد او را به استقلال آورد. آن زمان که در خوی بودم در تیم جوانان پرسپولیس این شهر بازی می‌کردم البته در تیم منتخب استان هم حضور داشتم.

مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:به نظر من سپاهان و پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی خوب عمل کردند و استقلال نیز در حال فعال شدن است و معتقد هستم این تیم به یک بازیساز و هافبک وسط احتیاج دارد. از اخلاقیات دانشگر اطلاعی ندارم با این حال همانطور که در زمین فوتبال باید به داور اعتماد کرد در این قضیه هم بهتر است به تصمیمات سرمربی اعتماد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
کلا استاد توهمی :)
آخرین اخبار