قاسمی گفت: با توجه به برق دار شدن ایستگاههای خط انتقال و شروع بکار پمپ‌ها از ساعت ۲۱ امشب شبکه آب در مناطق مختلف به تناوب پایدار می‌شود.

علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه آسیب‌دیدگی تیرهای برق اختصاصی خط انتقال آب به زاهدان بر اثر طوفان بی‌سابقه اخیر تنش و قطعی آب را در این کلانشهر رقم زد اظهارداشت: عملیات بازسازی شبکه برق اختصاصی با همکاری شرکت توزیع برق از روز گذشته آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه ساعت ۱۵ امروز به پایان رسید.

او با اشاره به اینکه براین‌اساس از ساعت ۲۱ تا ۲۳ شبکه آب مناطق زیباشهر، مهرشهر و همزمان با این مناطق، خیابان جمهوری، پوریا، ثارالله، پرستار، دانش، دانشجو ، دانشگاه و معلم وارد مدار می‌شود افزود: از ساعت ۲۳ به بعد شبکه آب انقلاب، بدر، پاستور، رودکی، شهید فاضلی و شهرک کارگاهی و بعثت پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ساعت سه بامداد کل شبکه به حالت عادی و پایدار باز می‌گردد.

وزش طوفانی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر در مناطق مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان روز شنبه سبب وارد آمدن خسارات مالی در بخش های مختلف بویژه شبکه برق، آب، فضای سبز و غیره و قطع آب در بسیاری از محلات زاهدان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار