سردار القاصی مهر گفت:پیشرفت و نوآوری در جهت هوشمندسازی پلیس باعث ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به هوشمند سازی پلیس اشاره کرد و گفت: پیشرفت و نوآوری، تحول همه جانبه و تلاش در جهت هوشمندسازی پلیس، موجب جلوگیری از اتلاف وقت و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان می‌شود.

او ، همچنین هوشمند سازی پلیس را نشان دهنده تحول پلیس سنتی به پلیس نوین، عنوان کرد و افزود: از مهمترین برنامه‌های هوشمند سازی پلیس، مجهز شدن پلیس راهور به دست افزار ثبت جرائم راهنمایی و رانندگی، انجام کروکی‌های الکترونیکی، اطلاع از استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه با استفاده از اپلیکیشن پلیس من، نصب دوربین البسه پلیس، راه اندازی سامانه ردیاب خودرو‌های گشت، و... خواهد بود.

او راه اندازی سامانه پلیس همراه را یکی دیگر از اقدامات پلیس هوشمند عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش غیر حضوری به جوانان و نوجوانان، سامانه پلیس همراه برای ارائه خدمات آموزشی در بستر شاد راه اندازی شده است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه دانشگاه پشتوانه علمی خوبی برای تحقق پلیس هوشمند، محسوب می‌شود و فراگیری دانش، تحقیق و پژوهش در حوزه نظم و امنیت، موجب ارتقاء ارائه خدمات به مردم می‌شود، اضافه کرد: در مهر ماه سال ۹۹ دانشکاه عملی کاربردی در انتظامی استان افتتاح و در این مرکز نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان انتظامی استان در رشته پیشگیری انتظامی و حقوق ضابطین قضائی ثبت نام شده اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.