فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد؛

دستگیری سارق سابقه دار تجهیزات اماکن دولتی در دهلران

سرهنگ مکی گفت: سارقی که در زمینه سرقت تجهیزات اماکن دولتی فعالیت داشت دستگیر شد.

سرهنگ  منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی سرقت تجهیزات یکی از ادارات دولتی در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات پلیسی و تخصصی یک سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، عنوان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس از وی اموال مسروقه تعداد ۴ عدد مانیتور بهمراه کیبرد، ۴ دوربین، یک دستگاه هوشمند انگشترنگاری، یک دستگاه چاپگر و... کشف و تحویل اداره مربوطه شد.

سرهنگ مکی در خاتمه با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
عادت به سرقت بیش ازآنکه جنبه مالی داشته باشد جنبه عقده های روانی دارد وهمانطور که معتاد مریض است سارق وهرنوع تخلفگری بیماری روانی دارد وباید تحت درمان قرارگیرد ونصیحت کردن به جای روان درمانی شعله لجاجت وموضع گیریهای بد وانتقام های حداکثری را افزایش می دهد و اگر سارق تحت درمان روانشناسی قرارگیرد راه توبه را نزدیکتر خواهد دید.