فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اعمال محدودیت تردد در بلوار شهید یاسینی در جهت جلوگیری از حوادث وخطرات تجمع ناشی از چهارشنبه سوری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  سرهنگ حسینی زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان  گفت: باتوجه به شرایط حاد ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها ناشی از بیماری کرونا، همچنین در جهت سلامت شهروندان و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال، پلیس با آمادگی صدرصد مانع از هرگونه تجمع در این زمینه خواهد شد.

او با بیان اینکه بی تدبیری و عدم کنترل رفتار‌های هیجانی حادثه آفرین خواهند بود افزود:پلیس با هنجارشکنان و تمام کسانی که مترصد ایجاد نا امنی برای هم وطنان هستند، برخورد جدی و قاطع می‌کند.

سرهنگ زلقی ضمن درخواست از شهروندان در بحث توجه جدی به توصیه‌های پلیسی در چهارشنبه آخر سال، از اعمال محدودیت ترافیکی خودرو‌ها در بلوار شهید یاسینی خبر داد و تصریح کرد: از ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه هفته جاری لغایت ۰۲:۰۰ روز چهارشنبه، در بلوار شهید یاسینی (محور فلکه فرودگاه به سمت اسکله ۱۲) محدودیت ترافیکی اجرایی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه فرعی‌های منتهی به این محور نیز به طور کامل بسته خواهد شد، از شهروندان ساکن این محدوده تقاضا نمود اولا خرید ویا کارضروری خود را قبل از اعمال محدودیت به پایان برسانند لکن افرادی که تردد اضطراری دارند باهمکاری ماموران پلیس در صحنه به مسیر‌های جایگزین که از قبل پلیس راهور این شهرستان تعیین کرد هدایت می‌شوند لذا در این زمینه انتظار همکاری صبر و بردباری را داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه تعداد ۶۰۰۰ انواع مواد محترقه آتش زا توسط کلانتری ۱۱ ولیعصر و دیگر عوامل انتظامی کشف و علیه فروشندگان پرونده قضایی تشکیل گردید گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در این روز‌های پایانی سال بخصوص در چهارشنبه سوری مراقب تردد و رفتار نوجوانان و جوانان خودشان باشند تا خدای ناکردی عید امسال را به کام خود و دیگران تلخ نکنند و در واقع بحرانی به بحران کرونا ویروس نیافزایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.