معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه هشدار داد:

سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:هر ساله در چهارشنبه آخر سال و در آستانه سال نو شاهد حوادث و صحنه‌های دلخراشی هستیم که برخی از افراد در این ایام به نوعی خواسته یا ناخواسته درگیر این حوادث تلخ می‌شوند و دیگر راه برگشتی ندارند.

او افزود:تقاضای ما از شهروندان عزیز بخصوص جوانان و نوجوانان اینه که امثال، چون آبادان در شرایط قرمز کرونا قرار دارد لذا با سال‌های دیگه متفاوته و باید از هرگونه تجمع در جهت تشدید این بیماری خطرناک خودداری کنیم و شرایط بیمارستان‌ها هم شرایط مطلوبی نیست لذا امکان آلودگی بسیار بالاست، لذا اشتباهات گذشته دیگران را تکرار نکنید و عید نوروز را در کام خود و شهروندان تلخ نکنید.

کمایی تصریح کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

او گفت: به والدین توصیه می‌شود که از خرید مواد آتش زا (ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کنند و اگر فرزندان مواد آتش زا (ترقه) در منزل نگهداری می‌کنند سعی کنند مواد آتش زا را از دسترس آن‌ها دور کنند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

سروان کمایی ادامه داد: والدین فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه نموده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند، سوختگی می‌تواند سیمای دلنشین فرزندان دلبند شما را غیر قابل تحمل کند پس توصیه‌های پلیس را جدی بگیرید تا به شما شهروندان گرامی آسیبی نرسد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان در پایان گفت:امیدواریم که شهروندان عزیز در جهت پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای و اینکه سال جدید  را به خوبی و خوشی آغاز کنیم همواره توصیه‌های پلیسی و عوامل فوریتی مورد توجه خودشون قرار دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.