فرماندار کرمان از جوانان و افراد توانمند در استان کرمان برای نام نویسی در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان با تاکید بر ضرورت حضور جوانان و افراد توانمند در انتخابات شورا‌های اسلامی گفت: من از کسانی که در خود این توانمندی، تعهد و مسئولیت پذیری را می‌بینند، دعوت می‌کنم تا با حضور فعال خود برای انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى به صحنه‏ بیایند و در معرض انتخاب مردم قرار گیرند.

او افزود: بدین ترتیب آن‌ها با این حضور، شور و رونق بیشتری به رقابت‌های انتخاباتی می‌بخشند و امکان انتخاب احسن را بالا می‌برند.

بابایی تصریح کرد: در شرایط کنونی، پاسداری از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و عزت ملی در مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی متجلی می‌شود.

او گفت: برای یادآوری تاکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف شایسته ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بر حضور هوشمندانه و با بصیرت در انتخابات از جوانان و متخصصان و افراد دلسوز و تمامی کسانی که می‌توانند با عضویت در شورای اسلامی شهر‌ها قدمی در مسیر توسعه و سربلندی جامعه و خدمت به ملت شهید پرور ایران اسلامی بردارند، می‌خواهم تا در مهلت باقیمانده یعنی تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه با حضور در فرمانداری‌ها و یا به صورت اینترنتی برای شرکت در انتخابات خردادماه سال آینده اعلام آمادگی کنند.

بابایی افزود: به فضل الهی این انتخابات بر سربلندی و اقتدار کشور اسلامی مان می‌افزاید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار