داوطلبان انتخابات شورا‌ها می‌توانند برای دریافت گواهی عدم سو پیشینه اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات استان کرمان اعلام کرد: داوطلبان شوراها می توانند برای دریافت گواهی سوپیشینه اقدام کنند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان امروز ۲۳ دی ۹۹ اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور و الزام به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که بیش از سه ماه از آن نگذشته باشد و در راستای کنترل بیماری کرونا و پرهیز از موکول کردن کار‌ها به روز‌های پایانی داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای دریافت گواهی سو پیشینه می‌توانند از هم اکنون اقدام کنند.

براین اساس،  بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

بنابراین داوطلبان شورای اسلامی شهر‌ها از تاریخ ۲۰آذرماه جاری و داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری از تاریخ ۱۶دی ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار