براساس رنگ بندی جدید کرونایی، هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد و شش شهرستان در وضعیت آبی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید بیماری کرونا در استان از قرار گرفتن هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی خبر داد.

او گفت : رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده است که با تغییر وضعیت شهر کرمانشاه از شرایط آبی به زرد کرونایی تعداد شهرستان‌های زرد به هشت افزایش یافت.

او به تشریح شهرستان‌های زرد استان کرمانشاه پرداخت و افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین و صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان‌های آبی را برشمرد و افزود: شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر شهرستان‌های آبی استان کرمانشاه هستند.

مرادی با اشاره به محدودیت‌های مشاغل در شرایط آبی، زرد و قرمز کرونایی گفت: در وضعیت زرد مشاغل سطح چهار، وضعیت نارنجی مشاغل سطح سه و چهار و در شرایط قرمز تمام مشاغل بجز مشاغل ضروری تعطیل خواهند بود.

او با بیان محدودیت‌های تردد خودرو‌ها در شرایط نارنجی و قرمز ادامه داد: ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۶ مورد کرونا انگلیسی در استان کرمانشاه شناسایی شده است که اکثر موارد در خارج از استان مبتلا شده‌اند، لذا از مردم درخواست داریم در تعطیلات نوروزی به استان کرمانشاه سفر نکنند

تازه‌ترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده

مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در تازه‌ترین رنگ بندی اعلام شده هشت شهرستان استان در وضعیت زرد و شش شهرستان دیگر هم در وضعیت آبی هستند و خوشبختانه شهرستان با وضعیت قرمز و نارنجی در استان نداریم.

او گفت : در این رنگ بندی شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه به رنگ زرد هستند.

محمدی افزود: شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم در این رنگ بندی، به رنگ آبی می‌باشند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شهرستان‌های با رنگ آبی تمام مشاغل فعال بوده و در شهرستان‌های زرد هم فقط مشاغل سطح چهار تعطیل خواهند بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.