مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از مردم خواست در خانه تکانی پایان سال آب را صحیح مصرف کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از آب در سنت خانه تکانی درآستانه سال نو، بر صرفه جویی درمصرف آب و حذف مصارف غیر ضروری تاکید کرد.

او افزود: با توجه به همزمانی سنت خانه تکانی با شیوع ویروس کرونا و استفاده مکرر از آب برای شستشو، میزان مصرف آب دراستان افزایش یافته است و ضروری است مشترکان به مدیریت مصرف آب توجه کنند و از موکول کردن مصارف به روز‌های پایانی سال بپرهیزند تا برخی نقاط دچار مشکلات کم آبی و یا افت فشار آب شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: منابع تامین آب در استان محدود است و از استان‌های همجوار تامین می‌شود، از سوی دیگر بارندگی در سال آبی کنونی نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است بنابراین از مردم می‌خواهیم با در نظر گرفتن این موارد حداکثر صرفه جویی را در مصرف آب رعایت کنند.

حمزه پور گفت: شستشو با حداقل آب، استفاده از ماشین لباسشویی با حداکثر ظرفیت، نظافت حیاط و پارکینگ با حداقل آب، استفاده از سطل آب در شستن خودرو و فرش‌ها و کوتاه کردن زمان استحمام از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند استفاده از جریان مستمر آب را برای تمام مشترکین محقق سازد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.