معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در پنجمین روز ثبت نام انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان فارس، ۳۳۰نفر ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد احمدی‌زاده با بیان اینکه در پنجمین روز از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر ۳۳۰نفر در استان نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از میان متقاضیانی که ثبت‌نام آنان قطعی شده، ۲۹۷نفر آقا و ۳۳نفر خانم برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در فارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

او در خصوص شهرستان شیراز نیز عنوان کرد: در این شهرستان نیز امروز ٧۹نفر اقدام به ثبت‌نام کرده که ۶۶نفر آقا و ۱۳نفر خانم هستند و بیشترین آمار ثبت‌نام در استان را تا کنون به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در خصوص میانگین سنی ثبت‌نام شدگان قطعی انتخابات نیز عنوان کرد: پس از بررسی آمار مربوط به ثبت نام شدگان در استان، در میانگین سنی ۶۶تا٧۰ سال ۳نفر و میانگین سنی زیر ٣٠سال ۳۱نفر و در شهر شیراز زیر ۳۰سال ۶نفر و میانگین ۶۶تا۷۰ سال یک نفر نیز در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
شوراهای که درروستاها سرزنی نمی کنند ازجمله از معتادها وخورده فروشان موادمخدر وپارکها وآشغال ریختن درخیبانها وکوچه ها مخصوصا مغازه دارهاکه آشغال می ریزند درجوی آب کشاورزی ومشکلات روستا وووووبچدردمیخوره حقخوری بلدنند فقط بفکرجیبشان هستنند خداراخوش می‌آید به ولا نه
آخرین اخبار