عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله اعلام کرد متجاوزان برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ها در مأرب حملات به دیگر مناطق را تشدید کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن درباره ادامه پیشروی‌های نیروهای یمنی در مأرب و حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی در پاسخ به این پیشروی‌ها اعلام کرد متجاوزان برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ها در مأرب حملات به دیگر مناطق را تشدید کرده‌اند.

عضو شورای سیاسی انصار الله گفت: کشور‌های متجاوز به یمن مسئول تشدید تنش‌های نظامی هستند و ملت یمن چاره‌ای جز مقابله و ایستادگی در برابر متجاوزان ندارد.

شبکه المیادین امروز از ادامه پیشروی نیرو‌های یمنی در شماری از جبهه‌ها از جمله جبهه مأرب و نیز به اسارت گرفتن شماری از نیرو‌های ائتلاف سعودی خبر داد.

محمد البخیتی ادامه داد: آمریکا روی این حساب کرده بود که نبرد یمن ظرف یک ماه از آغاز جنگ به طور قطع به نفع متجاوزان پایان خواهد یافت، اما چنین اتفاقی نیفتاد و ائتلاف متجاوز اکنون در این نبرد در حال کشیدن نفس‌های آخر خود است. نیرو‌های متجاوز حملات خود را در سایر جبهه‌ها تشدید کرده اند تا بر شکست خود در نبرد مأرب سرپوش گذارند.

عضو شورای سیاسی انصار الله تاکید کرد: نیروهای یمنی موفق شدند ظرف ۳ روز گذشته مهمترین دژ نیرو‌های متجاوز را آزاد کنند و آن‌را بازپس گیرند و ۱۷ لشکر و چندین گردان نظامی را از هم متلاشی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار