مفتح گفت: مشکل بازار مرغ و سایر بازار‌های اقلام اساسی بعد از پیک مصرف یعنی سال آینده برطرف خواهد شد.

مفتح قائم مقام وزیر صمت در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که شرایط فعلی بازار اقلام اساسی چه زمانی بهبود خواهد یافت، گفت: بعد از پیک مصرف یعنی در سال آینده از شرایط فعلی بازار خارج خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که بازار مرغ این روزها دچار آشفتگی است چه فکری برای این بازارها شده است،  بیان کرد: شرایط بازار تحت کنترل است و به میزان مازاد مرغ منجمد در بازارها توزیع می شود و مشکلی در این زمینه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جمشید
۲۰:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام؛ بابا کجای کارید٬ ملت یا دلانند و یا مسافر کشی میکنند٬ نه حسابی نه کتابی. یک روز گوشت یک روز مرغ٬ روز دیگه اجیل و میوه... نه هوای تمیز نه اب فضل اب درست حسابی٬ شده مثل هند و پاکستان. بابا یک ذره به فکر کشور باشید٬ چقدر حریس و طمع کار. هر کی به فکر خویش......
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۵:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
برای شما مشکلی نیست. من مجبور شدم امروز مرغی که روش قیمت خورده بود کیلویی 20400 تومان را به قیمت کیلویی 35800 تومان خریداری کنم. و در بازارهای میوه و تره بار شما (حداقل در 3 بازاری که من رفتم) هیچ خبری از مرغ گرم و منجمد نبود. آقایان نه مصاحبه کنید و نه حرف بزنید و نه کاری انجام بدید. خود بازار بدون دخالت شما تنظیم میشه. هر چیزی که شما دخالت می کنید افتضاح میشه و اون چیزی که شما دخالت نمیکنید خدا رو شکر آرومه . لطفاً توی هیچ کاری دخالت نکنید و بریت توی ویلاهاتون حالشو ببرید و تفریح کنید و حقوق نجومی بگیرید و اقوامتون رو استخدام کنید و بقیه کارها رو بزاریت بطور طبیعی جلو برند.
اگه لازمه تماس بگیرید تا عکس فیش خرید و عکس قبمت روی پلاستیک مرغ رو براتون جهت یادگاری بفرستم.
آخرین اخبار