مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: انجمن مجموعه‌داران خصوصی آذربایجان‌شرقی به زودی تشکیل می‌شود و موضوع در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمزه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در دیدار مجموعه‌داران خصوصی آذربایجان شرقی  با او در محل موزه صدای تبریز با اشاره به نقش بی‌بدیل مجموعه‌داران در راستای حفظ مواریث فرهنگی و تاریخی  گفت: آذربایجان شرقی با داشتن موزه‌ها و همچنین مجموعه‌های تخصصی تاریخی و فرهنگی از استان‌های پیشرو در عرصه موزه‌داری کشور است که همواره مورد توجه علاقمندان پژوهش در حوزه میراث‌فرهنگی می‌باشد.

او گفت: در این راستا مجموعه‌داران استان با فعالیت مستمر خود در توسعه این حوزه نقش موثری داشته‌اند.

حمزه زاده  تشکیل انجمن مجموعه‌داران استان را یکی مهمترین اقداماتی دانست که تحت حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی خواهد بود.

او گفت: تشکیل انجمن‌های تخصصی یکی از اقدامات کارآمدی است که به واسطه آن علاوه بر پیشبرد اهداف مجموعه‌های انجمن، تصمیم‌گیری و تعریف آینده‌ای مثمر را نیز تسهیل می‌کند، لذا با تشکیل انجمن مجموعه‌داران خصوصی استان پیشبرد اهداف واحد تسریع خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.