رونمایی از کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» در همدان

کتاب صوتی «رفیق مثل رسول»، شرح زندگی شهید مدافع حرم، رسول خلیلی به نویسندگی شهلا پناهی لادانی و گویندگی حسین قاسمی در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به مناسبت روز شهید از کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» به نویسندگی شهلا پناهی لادانی و گویندگی حسین قاسمی رونمایی شد، این کتاب که روایتگر زندگی و شهادت شهید مدافع حرم، رسول خلیلی است توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از ابتدای آبان ماه امسال پیش تولید کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» را آغاز کرد و در نهایت این اثر به صورت ضبط استودیویی تهیه و ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه توجه به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بوده و بر این اساس تاکنون اقدامات شاخصی هم در این بخش انجام شده است اظهار داشت: توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌ها در عرصه دیجیتال، به ویژه تولید کتاب‌های صوتی بسیار اهمیت دارد.

احسانی افزود: برای رسیدن به توسعه همه جانبه، باید دانش و تکنولوژی‌های روز مورد توجه قرار بگیرد و در این میان دانش استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی نکته‌ای قابل توجه است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: کتاب صوتی ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.