ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کشورمان از فردا برای کسب سهمیه المپیک توکیو در «دوحه» به مصاف رقیبان خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کشورمان ابتدا باید در روز‌های ۲۴ تا ۲۷ اسفند در مسابقات انتخابی المپیک که بسیاری از کشور‌های جهان در آن حضور دارند، شرکت کند.

او بلافاصله طی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ اسفند در صورتی که از کسب سهمیه المپیک بازماند، باید در مسابقات انتخابی دیگر که این بار میان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود، حضور یابد.

هدایت تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در این رقابت‌ها برعهده حمیده ایرانمنش است.

ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران است که در مسابقات ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریودوژانیو حضور داشته است .

توجه ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از توجه ویژه به حوزه جوانان در کنار مقوله ورزش اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

صابر رحیمی ادامه داد: احداث بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه، در دست احداث بودن خانه جوان اسلام آبادغرب و جانمایی زمین احداث خانه جوان شهرستان‌های جوانرود و کنگاور از جمله این اقدامات است.

رحیمی افزود: در این مدت ۱۵ زمین ورزشی برای استفاده جوانان در دورافتاده‌ترین نقاط استان احداث شده تا آن‌ها نیز بتوانند از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

او گفت: در دو سه سال اخیر تلاش کردیم اعتبارات خوبی را برای ورزش استان جذب کنیم که خوشبختانه موفق عمل کردیم به‌گونه‌ای که اخیرا ۱۵ میلیارد ریال جذب و در راه ساماندهی جوانان هزینه خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.