تاریخ رونمایی گوشی تاشو شرکت Oppo مشخص شد

شرکت Oppo خبر از معرفی گوشی تاشو خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Oppo که از دیرباز در زمینه وسایل برقی فعالیت داشت و بعدها وارد ساخت گوشی شد. مدت‌هاست که تمامی شرکت‌های ساخت گوشی در تلاش برای نوآوری در این زمینه بودند و سعی در ساخت گوشی هوشمند تاشو داشتند. برخی شرکت‌های مطرح مدت‌هاست از گوشی تاشو خود رونمایی کردند و حالا شرکت Oppo در تلاش برای عرضه گوشی جدید خود به بازار است.

این شرکت طی سال ها با ایجاد یک شارژر 125 وات و ورود اخیر اوپو فایند X3 Pro، نوعی نوآوری را به دست آورد. شرکت Oppo قبلاً یک تلفن قابل تا شدن ساخته که هنوز برای مشتریان تولید نشده است و اکنون شایعات حاکی از آن است که Oppo در سه ماهه دوم سال 2021 یا زمانی بین آوریل و ژوئن قصد دارد آن را عرضه کند.

سایت معتبر Digital Chat Station حسابی است که در Weibo کاملاً شناخته شده است. این شخص در توئیتر اعلام کرده که اوپو در شرف انتشار اولین تلفن تاشو است و انتظار داریم در Q2 سال 2021 این تلفن همراه باشد.

تلفن تاشو Oppo از اوایل آوریل 2021 منتشر خواهد شد

بنیانگذار موسسه تحقیقاتی «DisplaySearch» و متخصص در این زمینه در توئیتر خود مدعی شد که در دسامبر سال 2020 منتشر کرده بود، اظهار داشت؛ که Oppo در سال 2021 چهار گوشی تاشو را به بازار عرضه خواهد کرد. باید منتظر بود و دید که Oppo قطعاً چشم اندازهای خود را در مسیر درست قرار داده است.

تلفن تاشو Oppo از اوایل آوریل 2021 منتشر خواهد شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار