شهردار شهرکرد گفت: می‌طلبد دغدغه‌های شهرداری در راستای رفع مشکلات شهری در چارچوب قانون توسط راه و شهرسازی مدنظر قرار گیرد تا شاهد توسعه بیشتر و بهتر در شهر باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در جلسه بررسی مشکلات طرح جامع، طرح ترافیکی و برنامه راهبردی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه بررسی‌های کارشناسی برای تدوین طرح جامع ترافیکی ادامه دارد، اظهار داشت: باتوجه به اهمیت این طرح در روان‌سازی جابه‌جایی‌های شهری و رفع گره‌های ترافیکی، امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد پایان یافتن مراحل کارشناسی و فرایند تدوین آن توسط مشاور باشیم.

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری، کاستن از ترافیک شهری و تصادفات درون شهری، بهسازی نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در تردد شهروندان است، افزود: اقدامات کارشناسی و اجرایی طرح ترافیکی برای آرام‌سازی در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با اشاره به چشم‌انداز‌های طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد اضافه کرد: چشم‌انداز، راهبرد‌ها و برنامه‌های اجرایی این طرح، در راستای حمل و نقل بهینه، ایمن و دوستدار محیط زیست است که با راهبرد‌های مختلف اجرایی می‌شود.

او با اشاره به این که طرح جامع شهری باید آینده‌نگری مناسبی داشته باشد و مشکلات موجود را نیز رفع کند، گفت: در مطالعات طرح در حال تدوین اشکالات عدیده‌ای وجود دارد که باید آینده شهر مدنظر قرار گیرد و تمام مشکلات کنونی و احتمالی در آینده رفع شود.

عبدالصادق نجفی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه گفت: کمک کنیم به مشاوران و متولیان اجرای طرح جامع تا بتوانند به بهترین نحو اطلاعات را جمع‌آوری و پیش‌بینی‌های لازم برای طرح کارآمد انجام شود.

مرجان دادایی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: امیدواریم با هم‌اندیشی، هم‌فکری و تعامل شهرداری، راه و شهرسازی و مشاوران بتوانیم به یک برنامه جامع برای توسعه همه‌جانبه مرکز استان برسیم.

صغری علیزاده مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: می‌طلبد مشاوران طرح جامع، طرح ترافیکی و برنامه راهبردی با تعامل با یکدیگر و با همگام سازی اطلاعات این طرح‌ها را به صورت همزمان منعقد کنند.

در پایان مشاوره برنامه راهبردی و مشاوران طرح جامع و طرح ترافیکی برنامه‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار