مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سقوط از کوه مرزانک خضر آباد جوان ۳۰ ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بنا به گزارش مرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر سقوط یک فرد ۳۰ ساله در کوه مسجد واقع در (روستای مرزانک خضرآباد) شهر یزد، تیم واکنش سریع (کوهستان تفت) و یک تیم از هلال احمر شهرستان یزد و یک تیم از هلال احمر شهرستان اشکذر به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از گزارش‌های اولیه، تیم‌های امدادی هلال احمر استان با سه دستگاه خودرو امدادی و یازده نفر در قالب سه تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات امدادی را آغاز کردند.

حرازی زاده ادامه داد: پس از تلاش هفت ساعته نیرو‌های امدادی، جسد فرد سقوط کرده با استفاده از ست کوهستان و پس از فیکس کردن در بسکت، پیکر وی به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی شد.

حرازی زاده یزدی با اعلام اینکه این عملیات از ساعت ۱۳:۱۵ آغاز و تا ساعت ۲۰:۳۵ ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستان‌های استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روز‌ها رخ می‌دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.