سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم از وقوع ۶ سانحه رانندگی در قم طی عصر امروز خبر داد.

مهدی فراهانی، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اظهار کرد:متاسفانه عصر امروز جمعه ،تردد سنگین درجاده‌های استان و بعضا بی احتیاطی و رعایت نکردن مقررات ایمنی در رانندگی باعث افزایش آمار تصادفات  شدکه این موضوع می تواند تلنگری برای تعطیلات پیش رو باشد.

مرگ تلخ موتورسوار در بلوار ۱۵ خرداد قم

او در ادامه با اشاره به وقوع ۶ سانحه رانندگی با سه کشته و ۲۷ مصدوم در قم افزود:عصر امروز جمعه ۲۲ اسفندماه برخورد خودروی سواری سمند با موتورسیکلت در  بلوار ۱۵ خرداد قم منجربه فوت موتور سوار شد.

تصادف منجر به حریق در بخش جعفریه

فراهانی  ادامه داد:همچنین عصرامروز تصادف سنگین در بخش جعفریه منجر به حریق یکی از خودرو‌ها ومحبوس شدن یک نفردر خودرو شد که در نهایت این تصادف ۹ مجروح بر جای گذاشت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم عنوان کرد:متاسفانه اکثر مجروحان این حادثه آسیب جدی دیده اند که با ۶ دستگاه آمبولانس پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های قم منتقل شدند.

تصادف سه خودرو در بخش دستجرد قم

او همچنین از  تصادف ۳ خودرو با یکدیگر در بخش دستجرد در عصر امروز خبر داد و گفت:این حادثه هم ۴ مجروح بر جای گذاشت که حال ۲ نفراز مجروحان وخیم است.

او ادامه داد:مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به مرکز درمانی منتقل شدند.

برخورد دو پراید در خیابان سالاریه قم

فراهانی گفت: در حادثه دیگری در عصرامروز ،برخورد دوخودروی سواری پراید در خیابان سالاریه قم ۵ مجروح به جای گذاشت که مجروحان با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

واژگونی سواری پژو در جاده قدیم قم _اصفهان

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم ادامه داد:همچین عصرامروز واژگونی خودروی سواری  پژو در جاده قدیم قم _اصفهان ۶ مجروح به جای گذاشت که ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس جهت انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف مرگبار در جاده قم به ساوه

او گفت:همچنین عصرامروز تصادفی دلخراش در انتهای حوزه استحفاظی قم ودرمحدوده شهرستان ساوه (جاده قم به ساوه)رخ داد که اورژانس قم نیز جهت کمک به محل اعزام شد،این تصادف نیز ۲ فوتی  و۳ مجروح بسیار بدحال بر جا گذاشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار