در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، ۱۱ نفر از بندر ماهشهر، بندر امام و شهر چمران اقدام به ثبت‌نام کردند.

 فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تا ساعت ۱۸ و پایان وقت فعالیت ستاد انتخابات شهرستان، برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ۱۱ داوطلب اقدام به ثبت‌نام کردند.

او افزود: امروز از بندر ماهشهر ۳ نفر به صورت حضوری، از بندر امام خمینی (ره) ۶ نفر «۴ نفر حضوری و دو نفر غیر حضوری» و از شهر چمران ۲ نفر به صورت غیر حضوری نام‌نویسی کردند که همگی آن‌ها آقا هستند.

بندری بیان داشت: با نام‌نویسی این تعداد، مجموع ثبت‌نام کنندگان در شهرستان بندر ماهشهر به عدد ۴۵ نفر رسید، که بندر امام خمینی (ره) با ۲۶ ثبت‌نامی بیشترین تعداد داوطلبان را تاکنون به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تصریح کرد: در مجموع سه روز، ۱۷ نفر و از شهر چمران نیز دو نفر برای کاندیداتوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند و ثبت‌نام آن‌ها نهایی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز جلسه هیئت اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بندر ماهشهر برگزار و اعضای این هیئت انتخاب و مشخص شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.