امینی زاده گفت: پایش و غربالگری در کوی‌های سازمانی و پادگان‍‌های ارتش، خانواده‌ها و سربازان وظیفه به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سینا امینی زاده رییس بیمارستان شهید نیاکی نیروی زمینی ارتش در اهواز گفت: پایش و غربالگری کرونا در کوی‌های سازمانی و پادگان‍‌های ارتش برای کارکنان، خانواده‌ها و سربازان وظیفه به صورت مستمر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه از بهمن سال ۱۳۹۸ و با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و برای مقابله با شرایط ایجاد شده، اورژانس، درمانگاه و بخش بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید نیاکی راه اندازی شد، افزود: این بیمارستان ۳ هزار و ۸۵۰ مورد پایش و غربالگری را در پادگان‍ ها، کوی‌های سازمانی و بین اقشار مختلف مردم انجام داده است.

سرهنگ امینی زاده با اشاره به اینکه هیچ مورد ابتلا به کرونای انگلیسی بین کارکنان ارتش گزارش نشده است، بیان کرد: از اسفند ۱۳۹۹ با دستور سلسله مراتب و ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی ارتش و برای مقابله با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان، این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز پذیرش بیماران کرونایی، پذیرش بیماران را از سر گرفت و در حال حاضر ۲۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.