آذری: بعید می‌دانم میزبان پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تغییر کند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با سلب میزبانی از این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد سلب میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری بازی‌ها در کشور‌هایی دیگر عنوان کرد: روز گذشته نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رسید که در بخشی از آن نوشته شده بود که ممکن است مسابقات پلی آف غرب آسیا به کشور‌هایی که میزبان مرحله گروهی هستند منتقل شود، اما هنوز رسماً این ک.ص.ه به ما اعلام نشده است. در بازی پلی آف که اسم ما به عنوان میزبان ثبت شده بود نام ورزشگاه شهدای فولاد از سایت AFC برداشته شده است.

او ادامه داد:  فردا صبح باید مکاتبه‌ای با AFC انجام بدهیم، زیرا  نمی‌توان به حدس و گمان ها استناد کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد این که مدیریت وقت فدراسیون فوتبال درباره این موضوع چه اقداماتی کرده است عنوان کرد: سال گذشته بود که به ما خبر دادند در یک هتل لوکس در امارات، با مسئولان کشور‌های قطر و عربستان جلسه‌ای برگزار شده تا میزبانی را در سال‌های ۲۰۲۱ از تیم‌های ایرانی بگیرند. این تحرکات یک سال پیش رخ داده بود و من هم در مصاحبه‌ای همان موقع  این موضوع را عنوان کردم و به مسئولان فدراسیون اعلام کردم.

آذر‌ی ادامه داد: از ریاست محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهم هر چه سریع‌تر مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون را تشکیل بدهد.

او ادامه داد: فدراسیون جودوی ما را تعلیق می‌کنند، برخی از افراد هم به دنبال این هستند که از برخی نقاط ضعف استفاده کنند و حقوق دیگر رشته های ورزشی ما را هم سلب کنند. سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با درایتی که می‌کنند می‌توانند حداقل اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش برسانند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار