بازیکنان خارجی تیم فولاد خوزستان عملکرد درخشانی را در این فصل از مسابقات فوتبال کشورمان از خود به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز و در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان موفق شد با ۳ گل میزبان خود ماشین سازی تبریز را شکست دهد و به راحتی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. نکته مهم این بازی، هتریک لوسیانو پریرا مهاجم ۳۶ ساله فولادی‌ها بود، بازیکنی که در این مسابقه  عملکرد درخشانی داشت و به تنهایی تیم خود را به مرحله بعدی جام حذفی رساند.

 ۲ بازیکن خارجی دیگر فولاد (آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی) نیز عملکردی مشابه و در بعضی موارد بهتر از لوسیانو پریرا، را در رقابت‌های لیگ برتر از خود نشان داده‌اند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در این فصل با احتساب بازی امروز این تیم در جام حذفی، ۱۷ مسابقه را پشت سر گذاشته و در این مسابقات ۲۰ گل به ثمر رسانده که ۱۴ گل  را ۳ بازیکن خارجی این تیم به ثمر رسانده اند.

در این بازی‌ها آیاندا پاتوسی ۴ گل، موسی کولیبالی ۴ گل و لوسیانو پریرا با ۶ گل به ثمر رسانده اند.

این ۳ بازیکن علاوه بر گلزنی در روند کلی تیم فولاد خوزستان نیز بسیار تاثیر گذار هستند و بار‌ها در زمان غیبت هر کدام از این سه بازیکن خارجی ، فولادی‌ها امتیاز‌های زیادی را از دست داده‌اند و روش و قدرت بازی آن‌ها به شدت کاهش یافته است.

تیم فولاد خوزستان که نماینده کشورمان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز است، باید ۱۸ فروردین در اهواز به مصاف العین امارات برود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار