رئیس سازمان بسیج سازندگی کردستان از تشکیل ۹۸۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اصغر عزیزی‌فر رئیس سازمان بسیج سازندگی کردستان عصر امروز در نشست همفکری گروه‌های جهادی و مردمی استان کردستان با محمد مهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: بنا به فرموده رهبری کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و مهم‌ترین مسله‌ای که به قول شهید دستغیب در زیر آسمان کبود هیچ خدمتی بالاتر از خدمت در کردستان نیست.

او گفت: بسیج سازندگی گروه‌های جهادی فعال و ظرفیت‌های متعددی در سطح استان داشته که باید از پتانسیل آن‌ها در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌ها، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به آزادی زندانیان استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کردستان از تشکیل و فعالیت ۹۸۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف آموزشی، عمرانی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و ... در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین گروه‌های جهادی پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی تشکیل و با حضور در زندان‌ها، خدمات رایگان به زندانیان کردستانی ارائه می‌دهند.

او از آزادسازی ۱۳۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از هفته بسیج امسال تاکنون در استان خبر داد و تصریح کرد: باید از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج مردمی در راستای حل مشکلات و ارائه خدمت به مردم و زندانیان استفاده شود.

عزیزی فر بیان کرد: برای کمک به آزادی و خانواده زندانیان و کاستن از آسیب‌های اجتماعی همراه مسئولان زندان و دستگاه قضایی استان بوده و در این راه آمادگی هر گونه کمک و همکاری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.