نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در یکی از شرکت‌های تولید کننده شیر و لبنیات در شهرکرد، از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در یکی از شرکت‌های تولید کننده شیر و لبنیات در شهرکرد از مجموعه‌های وابسته به بنیاد مستضعفان واقع در قطب صنعتی شهرکرد از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید کردند و سپس در جمع مدیران این مجموعه از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این واحد تولیدی و روند انجام فعالیت‌ها و مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: امروز ما به شدت نیازمند تولید هستیم، تولید یکی از ضرورت‌های امروز کشور ما است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به شعار سال افزود: سال به آخر رسیده، ولی این به این معنی نیست که سال به پایان رسید تولید متوقف شود این در واقع آغازی بوده برای آینده و سال‌های آینده و همیشه که ما در عرصه تولید هر چه می‌توانیم نقش بیافرینیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: لبنیات یک مسئله ضروری جامعه است و در سبد زندگی همیشگی مردم محسوب می‌شود و نمی‌شود آن را از زندگی‌ها حذف کرد.

او ادامه داد: راه برای صادرات این محصول هم باز است و خیلی از کشور‌ها خریدار کالای شما هستند، حال که عرصه برای عرضه دارید فقط می‌بایست آن همت‌ها و تلاش‌ها که باید صورت بگیرد برای این‌که تولید بالا برود آن‌ها را به کار بگیرید.

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر گرهی در کار‌ها وجود دارد در ستاد تسهیل حضور پیدا کنید و مکاتبه مستمر داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش دیگری از سخنانش افزود: شنیده بودم که این واحد تولیدی مشکلاتی دارد البته اقداماتی صورت گرفته بود و مشکلاتشان تا حدود قابل‌توجهی حل شده است.

او ادامه داد: حال باید تلاش کنند میزان تولید را بالا ببرند، این جای تأسف است که اینجا در یک زمانی تا ۱۲۰ تن تولید داشته است و الآن چیزی حدود ۲۰ یا ۳۰ تن تولید دارد.

در حاشیه این بازدید بسته‌های معیشتی بنیاد مستضعفان برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا بارگیری شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار