فرمانده سپاه دیواندره گفت: ۳۵۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رجب، تهیه و میان خانوار‌هایی که از شیوع کرونا در این شهرستان آسیب دیده‌اند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ پاسدار محمد علیزاده فرمانده سپاه دیواندره گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رجب بین خانوار‌ها توزیع شد.

او افزود: ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال بوده که جمعا به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیواندره ۶ هزار بسته معیشتی، ۵۰۰ بسته بهداشتی و ۵۰ هزار عدد ماسک در بین نیازمندان تقسیم شده است.

او یادآور شد: بسته‌های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جز نیاز‌های اساسی خانواده‌ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره گفت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی تعداد ۱۲ سری جهیزه به ۱۲ نوعروس اهدا شد.

اوافزود: جهیزیه‌ها از جمله یخچال، فرش و اجاق گاز بوده که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای جهیزیه‌ها جمع آوری و هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.