بزمانی گفت: مبعث رسول گرامی اسلام (ص) نهایت عنایت و رحمت الهی به جامعه بشری و توفیقی بزرگ برای مسلمانان به شمار می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عیسی بزمانی  امام جمعه ایرانشهر:  در محفل انس با قرآن‌ کریم که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) با حضور قاریان و حافظان برجسته و دیگر اساتید ممتاز قرآن، در حسینیه سیستانی های شهرستان ایرانشهر برگزار شد؛ با تاکید بر توجه به آموزه‌های پیامبرگرامی اسلام اظهارداشت: همه عرصه‌های زندگی حضرت محمد(ص) آموزه و هدایت برای بشر است که باید از این فرصت برای رسیدن به کمال و سعادت نهایت استفاده را ببریم.

او  پیامبر(ص) را اسوه حسنه دانست و افزود: خانواده ها باید فرزندان خود را با محبت پیامبر و اهل بیت(ع) و انس با قرآن عجین کنند، زیرا محبت موجب الگوگیری از اخلاق و رفتار پیامبر و اهل بیت ایشان می شود.

امام جمعه ایرانشهر افزود: بعث رسول مهربانی‌ها در ۲۷ رجب سال ۱۳ هجری اتفاق افتاد و از آن زمان خداپرستی مردمان جاهل و خرافه‌پرست آن دیار آغاز شد و حضرت محمد(ص) در این راه سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را کشید اما موفق شد و امروز پیروان مکتب بعثت و دین اسلام در برابر همه زورگویی‌ها و ستمگری‌های حاکمان زمان خود می‌ایستند.

در این مراسم که علمای شیعه و سنی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند قاریان و حافظان برجسته ایرانشهر به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایا از قاریان و حافظان برجسته شهرستان ایرانشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار