مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با تصمیم اشتباه داور تمرکز تیم ما از دست رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بازی تیمش برابر استقلال در چارچوب جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود و به تیم بزرگ استقلال تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بسیار جنگنده ظاهر شدند و کمی طول کشید تا در نیمه دوم خودشان را پیدا کنند.  

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه گفت: اگر اشتباه داوری نبود و با گل اول تمرکز تیم ما از دست نمی‌رفت، مسلما در ادامه بهتر کار می‌کردیم. پیکان تیم بسیار جوانی است و گل اول استقلال تمرکز تیم ما را از بین برد و زمان برد تا بازیکنان ما به بازی برگردند. با این حال عملکرد بازیکنان راضی کننده بود و باید از تلاش تک تک آن‌ها تشکر کرد.  

او افزود: استفاده از بازیکنان جوان و محصولات آکادمی، رویه‌ای است که پیکان در فصل جاری برگزیده است. در واقع این راه را به تیم‌های دیگر نشان می‌دهیم تا آن‌ها هم روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنند و از این طریق چرخ فوتبال را بچرخانند. تا کی می‌خواهیم با صرف هزینه‌های گزاف به دنبال بازیکنانی برویم که شاید عملکردشان تفاوت چندانی با بازیکنان جوان هم نداشته باشد؟


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: بازی‌های جام حذفی حساس است و اگر آن‌ها را نبرید، از مسابقات حذف می‌شوید. البته با توجه به رویکرد کادرفنی، تمرکز ما بیشتر روی لیگ برتر است و امیدوارم این بازی کمک حال ما برای بازی با ذوب آهن باشد تا آخرین مسابقه خودمان در سال ۹۹ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار