سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با استقلال و حذف از جام حذفی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی زیبایی بود و هر ۲  تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. در نیمه اول هدفمان این بود که به گل برسیم، اما متأسفانه غفلت کردیم. یک صحنه پنالتی هم اتفاق افتاد که امیدوارم داور درست دیده باشد. بعد از دریافت گل اول، بازی خوبی ارائه کردیم، تا این که روی یک غفلت گل دوم را هم دریافت کردیم و کارمان سخت‌تر شد. در جام حذفی وقتی نتیجه ۲ بر صفر می‌شود، کار خیلی سخت می‌شود. در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم و استقلال هم موقعیت‌های زیادی داشت و بازیکنان ما دو تا توپ را جوانمردانه از روی خط برگشت دادند. بازی با استقلال یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای تیم ما بود.

تارتار در ادامه گفت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد. ما هم خوب کار کردیم، اما یک صحنه پنالتی پیش آمد که راجع به آن تردید داشتیم و درباره آن با کارشناسان هم صحبت کردیم. گویا بازیکن ما جلوتر از شیخ دیاباته بوده، اما به هر حال امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و پنالتی به درستی اعلام شده باشد. اشتباه بعدی ما دریافت گل دوم بود که باعث شد کار ما مقابل تیم بزرگ استقلال سخت‌تر شود. ما تیم جوانی هستیم و خوب کار کردیم و گل‌مان را هم به موقع زدیم، اما در ادامه موفق به جبران ۲ گل نشدیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که بازی مقابل استقلال فکری سخت‌تر بود یا استقلال مجیدی، اظهار داشت: هر ۲ مربی، از مربیان جوان و قابل احترام کشور ما هستند. در این باره اظهار نظر نمی‌کنم و قضاوت را به مردم می‌سپارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان  با تاکید بر این که اولویت تیمش موفقیت در لیگ برتر است عنوان کرد: این یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای ما بود، زیرا هدف‌گذاری ما بیشتر در لیگ برتر است و امیدوارم تیم را برای لیگ آماده نگه داریم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: این دستاورد بزرگی برای ما است و مانند خیلی از دوستان این موضوع را در بوق و کرنا نمی‌کنیم. این موضوع خیلی امیدوارکننده است که بازیکنان جوان ما مقابل استقلال بازی نزدیکی ارائه می‌کنند. در عمر مربیگری‌ام بازیکنان جوان زیادی را با کمک همکارانم تحویل فوتبال داده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.