محمد دانشگر بازیکن تیم فوتبال استقلال با یکی از هواداران این تیم درگیر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب رقابت‌های جام حذفی تیم‌های فوتبال پیکان - استقلال امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

پس از پایان این دیدار یکی از هواداران استقلال قصد داشت با محمد دانشگر زننده گل دوم آبی پوشان در این بازی عکس یادگاری بگیرد که این کار باعث ناراحتی دانشگر شد و درگیری او با هوادار استقلال را به همراه داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
تا شما ها باشید الکی خودتون رو دست کم نگیرید و در مقابل آدم های تازه به دوران رسیده مثل اینها تحقیر نکنید. اینها از بخت و اقبال خوب و شاید هم بد در جایی قرار گرفتند که دیده می شوند و جای تاسف برای کسانی است که خودشون را در مقابل اینجور افراد تحقیر می کنند. به هرکی می پرستید و قبول دارید اینها هیچ فرقی با شما ندارند که اینهمه بزرگشون می کنید. یک کم برای خودتان احترام قائل باشید. نه پرسپولیس برای کسی می ماند و نه استقلال و نه سینما و سلبریتی هاش این شما هستید که باید احترام و ارزش خودتان را حفظ کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
هیچ بازیکنی نباید خودشو از باشگاه بزرگ تر بدونه همین طرفدارا هستن که باعث پیشرفت بازیکن میشن بعد شما حتی یه عکس با کسی که تو سرما وگرما و تو شرایط بد مالی میاد ورزشگاه برای تشویق نمیندازید خوشا به غیرتتون یکم از رونالدو یاد بکیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
خداییش ارزش داره؟!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Daee
۲۱:۴۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
خیلی بی اخلاقه. حیف پول ملت که میره تو حلق این آدم.
Iran (Islamic Republic of)
کیسه
۲۲:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
حیف صد حیف عکس با خال کوبی چه ارزشی داره
آخرین اخبار