مربی تیم پدیده خراسان درباره حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست این تیم برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی  اظهار کرد: من به تیم ذوب آهن تبریک می‌گویم و این تیم  با حضور حسینی  شکل گرفته است. البته ذوبی‌ها  امروز خوش شانس بودند.  

او ادامه داد: من از داوران و فدراسیون فوتبال گلایه دارم. فدراسیون فوتبال  فقط به داوران بازی‌های استقلال و پرسپولیس بی سیم می‌دهد و امکانات در اختیار آن‌ها می‌گذارد، اما در این دیدار‌های حساس، از داوران خوب استفاده نمی‌کنند.

حمیداوی در خانه نشسته و تصمیم گیری می کند 

مربی تیم پدیده خراسان گفت: حمیداوی احساس می‌کند فوتبالی است، اما فکر می‌کنم چیزی از فوتبال نمی‌داند. وقتی بالای سر تیمش نیست، چرا در خانه نشسته و تصمیم‌گیری می‌کند؟ حمیداوی می‌داند پول هتل و هواپیما را چه کسی داده است؟ بازیکن تیم ما، قاسمی نژاد یا فرجی تمرکز ندارند. او چطور از تهران برای تیم تصمیم‌گیری می‌کند؟  

امروز در زمان ورود به زمین مسابقه نام تیم عوض شد 

او ادامه داد: حمیداوی از تهران به بازیکن تیم زنگ می‌زند و می‌گوید اگر رضایت‌نامه می‌خواهد به تهران بیاید و آن را بگیرد. او از تهران مدیر رسانه‌ای عوض می‌کند. مگر خانه خاله است؟  حمیداوی اگر جرأت دارد و می‌گوید رحمتی رفیقش است، بیاید و پشتش را بگیرد و به او کمک کند. اتفاقات عجیب و غریبی در تیم ما می‌افتد. امروز می‌خواستیم وارد زمین شویم، دیدیم اسم تیم عوض شده است.

نوازی افزود: شما که ادعا می‌کنید فوتبالی هستید، باید این شرایط را درک کنید. این اتفاقات می‌افتد و بعد نتیجه هم می‌خواهند. ما باید به هواداران جواب بدهیم. استانداری و هیئت فوتبال خراسان رضوی کمک می‌کنند و بعد وسط کار حرفی می‌زنند و باید از نو تلاش کنیم. مهدی رحمتی زحمت می‌کشد تا همه را همدل کند.

من به داوران احترام می گذارم 

مربی پدیده گفت: همه این حرف‌هایی که می‌زنم، مشکلات تیم ما است. پتانسیل بالایی داریم و  یکدل هستیم و کار می‌کنیم. مگر ما گفتیم که بازیکن ۱۷ ساله در زمین داریم؟ آن‌ها فوتبالیست هستند و وظیفه دارند تمرین کنند و ما هم باید آن‌ها را به زمین بفرستیم، اما در سیستم مدیریتی ما اتفاقاتی رخ می‌دهد. یک هفته حالمان خوب است، اما دوباره همه چیز خراب می‌شود. من آدم رک و صریحی  هستم. به کسی نارو نزدم و بی‌احترامی نکردم. در دلم چیزی نیست و به داوران هم احترام می‌گذارم.  

او افزود: وقتی دروازه‌بان ذوب‌آهن وقت‌کشی می‌کند، چطور باید به داور این را اطلاع داد. نمی‌شود که همه چیز برای استقلال و پرسپولیس باشد. داور می‌گوید از فدراسیون به من بیسیم ندادند و خراب بوده. امیدوارم شرایط درست شود.

ما باید بدانیم طرف حسابمان چه کسی است

مربی پدیده  درباره  این که چه انتظاری از مدیریت جدید باشگاه دارد، عنوان کرد: انتظار ما این است که برنامه‌دار کار کنند و تیم سامان پیدا کند. ما باید بدانیم طرف حسابمان چه کسی است. تا شرایط می‌خواهد درست شود، حمیداوی کار را خراب می‌کند. او تیم را واگذار نکرده و هیچ پولی خرج نمی‌کند. ما دلسوز این جوان‌ها هستیم و دوست داریم فوتبال پیشرفت کند، اما وقتی مدیریت غلط باشد، این شرایط به وجود می‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار