نساجی و سایپا پس از دیداری نفس گیر ۲۲ پنالتی زدند و در نهایت نساجی با پنالتی دروازه بانش به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تیم فوتبال نساجی مازندران و سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز در وطنی قائم شهر در یکی از جذابترین دیدار‌ها مقابل هم قرار گرفتند و در حالیکه جدال هر دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه بدون گل به پایان رسیده بود ضربات پنالتی حکم به صعود نساجی مازندران داد.

ضربات پنالتی نیز همانند بازی پاپایای دنبال شد و هر تیم ۱۱ پنالتی زدند که در نهایت نساجی ۸ بر ۷ مقابل سایپا پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.

شیری، نجفی، آقایی، بیگی، داوران، زارعی، دهقانی و جلالی‌راد هشت گل نساجی در ضربات پنالتی را به ثمر رساندند و آل‌کثیر، صادقی و مجتبی بیژن پنالتی‌های خود را هدر دادند.

در تیم سایپا نیز عبدی، ماهینی، نیک‌خوی، جباری، صادقی، مجید و رضا علیاری ۷ بازیکنی بودند که پنالتی های خود را گل کردند و بارانی، مالکی، جعفری و کوروش ملکی دروازه‌بان سایپا پنالتی‌های خود را خراب کردند تا نساجی نخستین بازی خود با هدایت الهامی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.