پورآیین گفت: مرحله اول تزریق واکسن کرونا به سالمندان مراکز نگهداری دزفول همزمان با سراسر خوزستان اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول سالمندان را جزو اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: مرحله نخست واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در مراکز نگهداری سالمندان از امروز همزمان با سراسر استان خوزستان آغاز شد.

او با بیان اینکه افراد بالای ۶۰ سال، سالمند محسوب می‌شوند، افزود: افراد حاضر در ۲ مرکز نگهداری سالمند همراه با پرسنل آن‌ها که در مجموع حدود ۹۵ نفر هستند در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند.

پورآیین با بیان اینکه گروه‌های درمانی، پرسنل بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد، کانون سالمندان، بیماران خاص در اولویت واکسیناسیون علیه کرونا هستند که طبق اولویت بندی وزارت بهداشت نسبت به واکسینه کردن آن‌ها اقدام خواهد شد، اظهار داشت: همچنان وضعیت دزفول از نظر کرونا قرمز است و تعداد بیماران در حال افزایش است، ضمن اینکه یک بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص دارد و ۲ بخش دیگر نیز آماده شده اند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به مردم توصیه کرد در شرایط فعلی و روز‌های پایانی سال از حضور در اماکن عمومی و بازار خودداری کرده و با رعایت موازین بهداشتی به کنترل شیوع بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.