سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (پنج‌شنبه، ۲۱ اسفند) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص، ۸ هزار و ۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسید. متاسفانه در طول شبانه روز گذشته، ۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار ۱۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام
Germany
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
دوستان عزیزان من ۲۹ سالمه هیچ مریضی ندارم سالم سالمم وزنم هم ۷۵ کیلویه هیچ مشکلی ندارم ولی این ۲۱ روزه درگیر این ویروس شدم به خدا خیلی سخته خیلی خیلی سخته از روز چهارم تا روز نهم باور کنین هر روز مثل یه سال میگذشت خیلی خطرناکه . هیچ دارو و درمانی هم نداره تنها راهش رعایت نکات بهداشتی که همه اکثرا میدونن . جدی بگیرین مرض کرونا همیشه در کمینه از رخت خواب گرفته تا کوچه و بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
ای دادبیداد
88 خانواده دوباره دغدار شدند؟؟
خیلی سخته
با مراعات خودمون تعداد دل های شکسته و غمگین را کم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
واکسن7میلیون تومانی کروناراارزان کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
من کارگر با بدبختی برای بچه ام گوشی خریدم تا با شبکه شاد درسش رو بخونه از کجا ۷ میلیون تومن بیارم