ایوب بچاری به عنوان شهردار جدید شهر مرزی اروندکنار معرفی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدمصطفی علوی‌نیا معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی انسانی فرمانداری ویژه آبادان پنجشنبه در مراسم معرفی شهردار اروندکنار با تاکید بر اجرای نیمه تمام عمرانی و خدمات شهری گفت: شهرداری اروندکنار مدت ۱۰ ماه به صورت سرپرستی اداره می‌شد و در این مدت برخی از طرح‌های شهر راکد ماند.

او با اشاره به فراگیری و گسترش بیماری کرونا و وضعیت قرمز شیوع آن در شهرستان آبادان افزود: با هماهنگی انجام شده در تلاش هستیم با اعمال برخی از محدودیت‌ها وضعیت بیماری را کنترل کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی انسانی فرمانداری ویژه آبادان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را تنها راه پیشگیری از کرونا  عنوان کرد و گفت: اعمال برخی از محدودیت‌ها در شهرستان نیز به همین دلیل است.

صادق جلالی بخشدار اروندکنار نیز در ادامه، تمرکز بر پروژه های عمرانی و خدماتی و دوری از سیاسی کاری را از شهردار جدید اروندکنار خواستار شد و گفت:مردم از شهرداری کارهای ملموس عمرانی و رفع مشکلات شهری را انتظار دارند.

او افزود: متاسفانه برخی از پروژه های شهری که با کمک منطقه آزاد اروند آغاز شده نیمه تمام مانده است و تکمیل آنها نیاز به پیگیری دارد.

بخشدار اروندکنار با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:بر اساس دستورالعمل انتخابات شوراهای اسلامی روستا برای انتخاب ۱۰۰ عضو برگزار خواهد شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از ۴۰۰ داوطلب در انتخابات ثبت نام خواهند کرد.

جلالی گفت:در شهر اروندکنار نیز پیش‌بینی می شود ۳۰ تا ۴۰ نفر برای انتخاب پنج عضو شورای اسلامی داوطلب شوند.

در این نشست ایوب بچاری به عنوان شهردار اروندکنار معرفی شد.

او ریاست اداره آبفار شهرستان آبادان را در کارنامه دارد.

شهر مرزی اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.