رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: افزایش تست‌ها به قطع زنجیره کرونا کمک می‌کندو طرح شهید سلیمانی تشدید خواهد یافت.

فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: افزایش تست‌ها به قطع زنجیره کرونا کمک می‌کندو طرح شهید سلیمانی تشدید خواهد یافت فعالیت تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی ذیل طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند همکاری بین بخشی است و با کمک فرماندار اندیمشک در این خصوص کار به خوبی پیش می‌رود.

او افزود: در روز‌های آینده عملکرد طرح افزایش خواهد یافت و از مردم خواهشمندیم باکارشناسنان بهداشت و پزشک که به درب منازل جهت آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویا گرفتن تست از اطرافیان خانواده فرد بیمار و یا کرونا مثبت مراجعه می‌کنند همکاری کنند.

رییس مرکز بهداشت اندیمشک بیان کرد: فردی که به بیماری کرونا مبتلا شده ودرمنزل قرنطینه خانگی را سپری میکند مراقبان سلامت مرکز بهداشت وظیفه دارند طی ۱۴ روز حداقل ۶ بار از بیمار عیادت کرده ودرصورت نیاز به خدمات حمایتی وتغذیه‌ای کمک‌های لازم را دردسترس وی قرار دهند.

کاظمی اظهار کرد: در ادامه بیماریابی فرد مبتلا حداقل ۱۰ نفرنیز از اطرافیان فرد بیمار باید در منزل تست کرونا انجام دهند و از تمام تماس‌های شغلی فردبیمار نیز تست گرفته خواهد شد و از شهروندان خواهشمندیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمع‌ها که یکی از اصلی‌ترین عوامل انتشار ویروس کرونا است خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.