نماینده ولی فقیه در استان کردستان از راه اندازی نظام ارزشیابی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نشست با مسئولان دفاتر مرکز بزرگ که در سالن جلسات مرکز بزرگ غرب کشور برگزار شد، با تاکید بر اهمیت انجام کار جهادی، با اخلاص و دلسوزانه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: اینجا کار باید جهادی باشد و هرگز احساس کارمندی نکنید این کار منصوب به دین، نظام و رهبری است کار جهادی با اخلاص و دلسوزانه نیاز مهم فعالیت در بدنه چنین دستگاهی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: وقتی کار دلسوزانه و برای خدا باشد زمانی کسی به ما مراجعه می‌کنند تمام توان خود را برای اینکه کارش راه بیفتد به کار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: مراکز بزرگ اسلامی در شهرستان‌ها اصل هستند و مرکز استان در خدمت مراکز شهرستان‌ها است و باید گره از مسیر خدمت‌رسانی بهتر به جامعه را باز کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: مرکزی در شهرستان‌ها از دیدگاه ما موفق است که کمترین مراجعه به مرکز بزرگ اسلامی استان داشته باشد، لذا عملکرد هر شهرستان به صورت سالانه ارزیابی و موفق‌ترین مرکز شهرستانی معرفی شود.

او گفت: نظام ارزشیابی در حوزه‌های، اداری، شخصیتی و فرهنگی و سایر شاخص‌ها برای شهرستان‌ها تدوین شود و براساس آن ارزیابی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر پویایی هرچه بیشتر شعبات مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: بهترین وضعیت برای شورای افتای شهرستان و استان باید تحقق پیدا کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: برای تحقق اهداف و رسیدن به برنامه ۵ ساله نیاز به تلاش و دوندگی داریم که باید از فرصت‌های در اختیار به بهترین شیوه ممکن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: سنندج، سقز و مریوان سه منطقه الگو برای تربیت طلبه زیرنظر مرکز بزرگ اسلامی انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: کادرسازی یکی از نیاز‌های کردستان که در گذشته انجام نشده است.

او اذعان کرد: صدر کار همه ما تکریم روحانیون است چرا که مقام معظم رهبری به ما دستور داده‌اند که روحانیون باید تکریم شوند و این شأن و جایگاه نباید خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.