رئیس ستاد انتخابات لرستان از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان لرستان آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان را اعلام کرد.

دکتر ثمینی گفت: از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ ثبت نام از داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شد و این فرآیند تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

او اظهار داشت: برای ثبت نام ۴ روش به صورت حضوری و غیر حضوری تعریف شده است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://entekhabat.moi.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: داوطلبان صرفا با استفاده از چهار روش زیر که توسط وزارت کشور تعریف شده اقدام کنند:

۱. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷،

۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷،

۳. ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷،

۴. ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت نام.

ثمینی بیان کرد: پس از تکمیل ثبت نام، بررسی‌ها توسط عوامل اجرایی ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری‌ها انجام خواهد شد و تایید نهایی ثبت نام داوطلبان از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

او تاکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با تکمیل مدارک نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، حتی المقدور از مراجعه حضوری برای ثبت نام خودداری کنند و از روش‌های غیر حضوری در این رابطه بهره گیری کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.