ثبت نام ۵۱ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در کلانشهر شیراز در روز اول نهایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسگر جمشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: در نخستین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و تا ساعت ۱۸ امروز ۵۱ داوطلب برای رقابت در شورای شهر شیراز ثبت نام کردند.

او افزود: از این تعداد ثبتنام کنندگان ۴۶ نفر ثبت نهایی شدند که تعداد ۳۱ نفر به صورت حضوری، ۴ نفر از طریق دفاتر پیشخوان، ۵ نفر از نسخه موبایل و ۶ نفر دسکتاب نام نویسی کردند.

جمشیدی عنوان کرد: ۴۳ نفر از داوطلبان مرد و ۳ نفر زن بودند که جوانترین داوطلب با ۲۷ سال سن و مسن ترین داوطلب با ۵۹ سال سن نام نویسی کردند.

جمشیدی اظهار کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ فرصت دارند برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز با اشاره به نحوه ثبت نام در این انتخابات تاکید کرد:باتوجه به شیوع کرونا، داوطلبین علاوه بر روش حضوری میتوانند به سه روش از طریق اپلیکیشن موبایلی پرسشنامه، نسخه رایانه‌ای و از طریق دفاتر پیشخوان دولت مراحل ثبت نام خود را انجام دهند تا مراحل ثبت نهایی اطلاعاتشان در پورتال ثبت نام انتخابات با سهولت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار