فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر گفت: داوطلبان از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند و ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی علوی مقدم فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، داوطلبان ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند تا از هرگونه تجمع در محل فرمانداری جلوگیری شود.

او افزود: داوطلبان عضویت در ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش‌های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

فرماندار سبزوار گفت: پس از مرحله ثبت نام اولیه، داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر به منظور ثبت نام نهایی با ارائه کد رهگیری و تاییدیه ثبت نام به فرمانداری شهرستان مراجعه نمایند.

علوی مقدم افزود: اعضای هیات نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و همچنین هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان شهرستان سبزوار طی روز‌های گذشته معرفی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.