سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این استان حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پورسرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در این استان حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است و بر این اساس تعداد شعب اخذ رای در سراسر استان برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری بیش از پنج هزار مورد است که البته تعداد دقیق این شعب پس از تکمیل فرآیند انتخابات و فعالیت کامل هیات‌های اجرایی مشخص خواهد شد.

او افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده از چهار شنبه به مدت هفت روز در ۳۳ فرمانداری ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی ۸۶  شهر خراسان رضوی شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: امکانات لازم برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در فرمانداری‌های تازه تاسیس استان تامین شده و هیچ مشکلی در خصوص تدارکات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان‌ها وجود ندارد.

نبی پور بیان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود برای پرهیز از تجمع در شرایط کرونایی در مکان فرمانداری‌ها و تسهیل فرآیند ثبت نام ابتدا از طریق برنامه موبایلی پیش ثبت نام و یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پیش ثبت نام کنند و سپس برای تکمیل ثبت نام به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۹:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بسیار عالی ،سپاس از مسئولین امر