عضو ستاد انتخابات کشور گفت:حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده نظام اسلامی است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدجواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و عضو ستاد انتخابات کشور در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: احساس مسئولیت و مشارکت بالای مردم استان بوشهر در انتخابات یکی از ویژگی‌های سیاسی این استان است.

او بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرداد سال آینده به طور قطع تاثیرگذارترین همایش ملی ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدتقی ایرانی تاکید کرد: همه زیرساخت‌های لازم از جمله امنیت و آرامش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر فراهم است.


بیشتر بخوانید


او افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد شعبه‌های رای‌گیری انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان بوشهر از ۸۳۶ شعبه در انتخابات دوره پیش یعنی سال ۹۶ با ۱۰.۲۱ درصد افزایش به ۸۴۲ شعبه و شمار صندوق‌های رای‌گیری برای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۹۶۱ شعبه با ۱۶.۰۶ درصد به ۹۲۸  شعبه افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: مردم استان بوشهر باید برای ۴۳۷ شورا، هزار و ۴۹۳ عضو انتخاب کنند که از این شمار ۲۱۰ عضو در قالب ۴۰ شورای شهر و هزار و ۲۸۳ عضو در قالب ۳۹۷ شورای روستایی انتخاب می‌شوند.

او بیان کرد: دشتستان با ۱۰۶ شورا و ۳۶۸ عضو شورا بیشترین تعداد شورا‌های شهر و روستا و کنگان با ۱۲شورا و ۴۸ نفر عضو کمترین تعداد شورا‌ها را در استان بوشهر دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.