مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس در ساوه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ به صورت وبینار درسالن جلسات دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد تا این دو مرکز بدست خیر ساوجی مقیم خارج از کشور ساخته شوند.

در این مراسم ضمن امضا تفاهمنامه دو جانبه با حضور نمایندگان دکتر علی جراحی زاده خیر ساوجی، گلنگ احداث این دو مرکز، در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر و زیربنای هزار متر مربع در منطقه‌ی شهرک فجر ساوه به زمین زده شد.

مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم که همزمان با حضور تصویری خیرساوجی برگزار شد، گفت: برای احداث مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ مبلغ ۶ میلیارد تومان با مشارکت خیر ساوجی پیش بینی شده که ظرف مدت یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید و در حدود ۳۰ هزار نفر از شهروندان ساوجی تحت خدمات این مراکز قرار خواهند گرفت.

مصری افزود: زیرساخت‌های ساوه با برنامه ریزی‌ها و اخذ مجوز‌های مربوطه در حوزه‌های مختلف در حال توسعه است و ایجاد امکانات مناسب درمانی از حضور شهروندان جهت مداوا بقه شهر‌های مجاور جلوگیری خواهد کرد.

او اضافه کرد: برای احداث مرکز قلب ساوه هم که با مشارکت مجمع خیرین سلامت کشور احداث خواهد شد مبلغ ۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده وسعی خواهیم کرد برای سایر پروژ‌های سلامت محور دانشکده هم در غالب عقد تفاهمنامه‌های ده ساله از طریق خیرین این حوزه برای ارتقا سطح خدمات در خور شان مردم ساوه، به سرانجام برسانیم.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این مراسم گفت: نیت‌های خیر انسان‌های پاک سرشت که دوستدار آب و خاک ایران اسلامی هستند به عنوان افتخار ایرانیان منشا خدمات خداپسندانه می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.