مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: برای تثبیت وضعیت تأمین آب آشامیدنی استان اجرای طرح‌های آب شیرین کن در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جریان بازدید مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح‌های آب‌شیرین کن بوشهر، بیان کرد: در زمینه ایجاد آب شیرین کن طرح‌های متعددی در استان اجرا شده که شاخص‌ترین آن، طرح آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی شهر بوشهر است.

او، کاهش هدرفت آب در شبکه توزیع را از دیگر اولویت‌های شرکت آبفای استان بوشهر برشمرد و عنوان کرد: در خصوص ساماندهی شبکه فاضلاب نیز این طرح اکنون در چند محله شهر بوشهر در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید


جعفر عرب نژاد مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور در آبشیرین کن‌های شهر بوشهر مسائل امنیتی حفاظتی این مجموعه‌ها بررسی کرد.

پیشرفت ۵۰ درصدی آب‌شیرین‌کن سیراف جم

همچنین مدیر دفتر سرمایه‌گذاری و تجهیز منابع مالی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جریان بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان از طرح آب‌شیرین‌کن سیراف جم با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی آن، بیان کرد: در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف جم بخش خصوصی افزون بر ۲۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

دلاوری با اشاره به تامین بخشی از این سرمایه‌گذاری از محل خرید تضمینی آب تولیدی، گفت: از این محل تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه خط انتقال آب این طرح در مرحله پایانی است، عنوان کرد: بخش نخست طرح آب‌شیرین‌کن سیراف جم به ظرفیت روزانه ۱۰ هزار مترمکعب نیمه اول سال آینده راه اندازی می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر هم تاکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد برای حل مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی همکاری کند تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

مرادیان بیان کرد: برای حل مشکل سرمایه‌گذار طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد تا این طرح بر اساس برنامه تعیین شده تکمیل و مشکل تامین آب مردم شهرستان جم برطرف شود.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.