مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امیدواریم با افتتاح آب‌شیرین کن نوار ساحلی تنگستان با ظرفیت۷۵۰۰ مترمکعب، مشکل کمبود آب این منطقه به طور کامل برطرف شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان از روند اجرای طر‌ح‌های آبرسانی شهرستان‌های بوشهر و تنگستان بیان کرد: برای تامین مطمئن آب آشامیدنی مورد نیاز مردم اکنون طرح شیرین سازی آب دریا با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار مترمکعب، در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.

او به روند اجرای آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مپنا در حال اجرا است که در آینده ای نزدیک بخش اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به مشکلات تامین آب آشامیدنی در نوار ساحلی تنگستان، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، در تابستان گذشته مشکلات نوار ساحلی تنگستان کاهش چشمگیری داشت.


بیشتر بخوانید


حمزه پور یکی دیگر از اقدام‌های این شرکت را اجرای طرح آب‌شیرین کن نوارساحلی تنگستان برشمرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح با ظرفیت تولید ۷۵۰۰مترمکعب آب در شبانه روز، مشکل آب نوار ساحلی تنگستان به طور کامل حل شود.

او همچنین در خصوص ساخت مخزن ذخیره آب شهر دلوار بیان کرد: این مخزن با حجم ۵ هزار مترمکعب سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند همکاری و همیاری دیوان محاسبات هستیم و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات استانی و ملی، طرح‌های آب و فاضلاب شتاب گیرد.

ابراهیم مرادیان مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: آمادگی کامل داریم که در چارچوب قوانین و مقررات برای حل مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.